Księgarnia TOCzytaj

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Rozwój Menedżera "OD DOBREGO DO WIELKIEGO" - Jim Collins
Informacja: Twoja przeglądarka nie akceptuje ciasteczek (cookies). Aby dodawać produkty do koszyka a następnie je zakupić włącz obsługę ciasteczek w twojej przeglądarce.
E-mail
Rozwój Menedżera arrow "OD DOBREGO DO WIELKIEGO" - Jim Collins
"Strategia błękitnego oceanu" AUDIO - W. Chan Kim, Renée MauborgWIZJONERSKIE ORGANIZACJE - Jim Collins, Jerry I. Porras

"OD DOBREGO DO WIELKIEGO" - Jim Collins
Powiększ zdjęcie


"OD DOBREGO DO WIELKIEGO" - Jim Collins

Cena: 58,50 PLN

Zapytaj o produkt

Podtytuł: "Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm"

Tytuł oryginału: "GOOD TO GREAT"

Liczba stron: 291

Wydawnictwo: MT Biznes

Oprawa: twarda z obwolutą
Format: 17cm x 24cm

ISBN 978-83-88970-18-4

Pozycja dostępna

Prezentujemy Państwu kolejną bardzo interesującą pozycję w dziale Rozwój Menedżera, książkę uznaną przez magazyn "Fast Company" za biznesową ideę roku.

"Dobre jest wrogiem wielkiego.
Zapewne jest to jeden z  głównych powodów, dla których jest tak niewiele wielkich rzeczy wokół nas. Nie mamy świetnych szkół głównie dlatego, że mamy dobre szkoły. Nie mamy wspaniałego rządu dlatego, że mamy dobry rząd. Niewielu ludzi próbuje przeżyć niezwykłe życie, ponieważ większość łatwo godzi się na zwyczajne życie. Przedsiębiorstwa w  ogromnej większości nigdy nie staną się doskonałe właśnie dlatego, że większość z nich jest po prostu dobra - i  to właśnie jest ich największy problem."

 

Ta książka opisuje tych, którzy nie poprzestali na dobrym i stali się wielcy!

Od wydawcy:

"Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co najważniejsze, czy da się takim DNA "zarazić" firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną?

Jim Collins wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA. Kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W tej książce Collins opisuje metodę wszczepiania obumierającej organizacji przywódczych i przedsiębiorczych genów zwycięstwa. Znajdziesz tu zaskakujące, lecz przejrzyste konkluzje, poparte badaniami empirycznymi.

W OD DOBREGO DO WIELKIEGO autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały  się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. Magazyn "Fast Company" nazwał tę książkę biznesową ideą roku. To raport z pierwszej ręki dla przedsiębiorców i menedźerów, i dla każdego innego, kto ma bezpośredni wpływ na losy swojej firmy."

Recenzje:

"Produktem wyjścia dobrych książek biznesowych jest zawsze dobre pytanie. Jim Collins ma talent do takich pytań. Efektem pytania o to, czym wielkie przedsiębiorstwa różnią się od przeciętnych, była napisana w 1994 roku z Jerrym I. Porrasem znana książka Built to Last (Wizjonerskie Organizacje). Dwa lata później Jim Collins stawia kolejne pytanie - czy i jak przeciętne organizacje mogą stać się wielkie, doskonałe i osiągnąć trwały sukces? Wiele książek biznesowych zaczyna od dosyć trywialnej recepty na sukces., a następnie  podpiera tę receptę przykładami firm. Ta książka jest inna i dlatego warto ją przeczytać."

-  prof. Krzysztof Obłój, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, członek Rady Nadzorczej Alior Bank S.A.

"Dzięki tej książce "geny" światowych firm osiągających sukcesy można rzeczywiście przeszczepić obecnym i przyszłym przedsiębiorcom i przedsiębiorstwom w Polsce"

prof. Adam Noga, prorektor WSPiZ im. L. Koźmińskiego


 







Sklep internetowy


Lista produktów


Wyszukiwanie rozszerzone





Nie pamiętasz hasła?
Nie pamiętasz nazwy użytkownika?
Nie masz jeszcze konta? Rejestracja

Obszar pobierania